-

Hejsan bloggen, Imorse blev jag vän med Maja Aspelund. Åh gumman förlåt :) Men idag har jag vart med Johanna & Klara en stund, Jag och Klara spelade let's dance, Vi va faktiskt duktiga. Sen gick dom, Jag spelade tjejspel på datan. SKRATTA INTE :D Mamma har kommit hem nu , Vi ska till donken och äta glass.. Snart börjar skolan, längtar lite faktiskt. För jag får ju träffa Moa och Hanna, Eller Hanna ska ju opereras :'( Så hon kommer en vecka efter, Lycka till med operationen gumman! :( Kommentera mycke annars tar jag bort bloggen, WIHA! Skoja, E ni knäppa eller? Jag? Ta bort bloggen? Nejsh skulle inte tro de va, Men vi hörs. Puss idjöt


Fett söta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0