10 saker ni inte visste om mig!

• Jag har inga syskon
• Jag har mitt lilla egna språk som bara Frida förstår !
• Jag gick precis på toa
• Jag är rädd för de huset jag precis flyttat in i
• Min humor, asså den är tråkig men jag asgarvar åt den själv ..
• När jag gråter, HAHA NI VILL INTE VETA! ..
Jag har en bästavän som heter Frida, Och jag släpper aldrig henne!
• Jag har vart kär i en kille i 8månader nu, Men jag har inte vågat säga något till han.
• I vintras så hade jag jätte svårt med att äta mat i skolan, Jag åt aldrig för att Linnea & Madde inte åt. Så jag svimmade ett par gånger hemma för att jag inte åt nånting..
• Jag älskar att hålla på med nåns hår .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0