Agge natti nattar hos mej .

Hahaha asså jag driver ju självklart med rubriken, Men världens finaste Angelica sover hos mig inatt da. Vi ska hare kul, Kolla på filmer, Data & massa andra grejer.. Vi kommer kanske ha internet på mitt rum då kommer vi sitta vid datan hela natten vafan! Vi va med Jenny idag de va skitkul me min lilla bebis, Hon åker till Paris imorgon i tre veckor :( Nej men gud vad jag kommer sakna dig gumman :( Men agge är ju inte blondin längre utan idioten är brunett, Men nu får ni en bild på mej och agge,  Puuuuuusshej bebisar! Smsa de hära numret ikväll , 0762477297 & 0735134838 !

Kommentarer
Postat av: jenny

skitsöta bilder kommer sakna dig med gumman ;(<3

2009-08-02 @ 23:54:35
URL: http://jjennnny.blogg.se/
Postat av: klaudia

jag vill ha mina pengar mina solglasögon och min puma!!!!!!!

2009-08-03 @ 12:43:47
URL: http://apelsinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0