Bloggar ibland .. :$

Haha ångrar mej faktiskt, hatar och kolla på min blogg och där står de att ja inte tänker skriva, Men klart jag ska skriva! Men inte lika ofta, ( de kommer vara lika ofta , jag lovar ) Hahaaha. Idag kommer Frida hem om ungefär två timmar, Vi ska slagga, Men vi vet inte hos vem .. ;o Antingen hos henne eller hos mig . De får bli hos henne har jag bestämt, Har ingen mobil men vid två ska vi träffas på nåt sätt, Nej men ja ska va inne på msn då ;) Liksom hallå?! Frida kommer hem! Och hon ska inte till muskö nå mera .. Ja blir så grymt glad, Jag elin och klara ska ta bort den där bloggen för de betyder liksom satmaror , Så nej tack. Vi visste inte de förrän Elins pappa sa de, Och min mamma.. Men de kommer en ny ,  Elin ja har glömt vad vårat lösen och de va på våran nya blogg.. Förlåt ja ska skriva upp de nånstans .. :$ Men vi hörs. Pöss

fan vad jag saknar dej moa :(

Kommentarer
Postat av: Melissa

JA DE SKA DU!

2009-08-13 @ 17:17:32
URL: http://liissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0