De hära skrev Hannah Jawhari till mig! ♥

Du har mig Maria? Okej du&jag vi har inte värsta kontakten men, Jag finns hära för mina vänner ifall dom behöver mig , Vissa kan tro jag är sådära flippare okej jag är det med mina vänner, Men liksom när man är med sina vänner man blir till en helt annan person vetu det ? Men när man är med sig själv man ändras  , & ja man kan tro jag e golare som inte fattar ngt & har inget hjärta , men jag har hjälpt jag har hjälpt många & gumman kom till mig NÄR DU VILL ... för jag kommer finnas här tro mig !<3


Okej den hära personen är underbar. Kolla så gullig Hannah är? Bebis jag är tacksam! ♥

Kommentarer
Postat av: Bermal

Ja du har okeyt hår men det är bara du som tänker så. Pröva att ha olika frysirer olika dagar :) tex flätor en dag , en dag plattat , en annan dag kanske havs vågigt och typ :D

2009-08-06 @ 19:00:59
URL: http://tiftikci.blogg.se/
Postat av: Bermal

hahah okej :P

2009-08-06 @ 20:10:18
URL: http://tiftikci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0