en dag med mina bejbs

tja, jag har faktiskt haft as kul idag. de började med att jag mötte lisa och maja vid agge vid typ två eller halv tre, sen lekte vi på en lekplats sen gick vi till svartan och kände på vattnet sen vart vi fett hungriga så vi gick och hämta pengar och sen gick vi och köpte pizza och coola, mums. sen badade jag och lisa på svartan, haha lisas mascara rann jätte mycke, så söt :) sen typ gick vi hem t mej helt blöta utan handduk -.- och vi gjorde inte så mkt sen åkte lisa hem och skulle hämta sovsaker för hon ska sova hos maja ;) sen gick maja hem och åt. jag satt vid datan sen åkte jag mamma och mormor till donken jag åt såklart en cheesburgare och en daim glass. så gott , sen smsade maja vart jag va . sen åkte jag hem . och mötte maja , jag tappade självklart bort mej -.- och min mobil dampar, vi ska åka och reklamera min imorgon . så om ja inte svarar på sms beror de på att mina fucking knappar cpar sej ! :s men aa skitsamma, jag ringde och väckte paow idag. HAHAHA shit . men sen kom lisa vid typ åtta och jag maja lisa gick till amina för hon har typ tappat bort majas nycklar, så vi letade efter dom hos amina. maja kaosade , shit va jag garva.. sen vid halv tio gick vi och lekte vid svartbäcksskolan typ 10minuter haha jag och lisa gunga gungbräda och maja kolla på :p vid tio va vi hos mej o då satte vi på saw 2. lisa och maja världens räddaste, sötnosar ;) sen vid halv elva gick dom, jag kunde inte slagga med dom. men jag ska vara med dom imorgon :) najsigt. jag kanske ska sova hos johanna lohman imorgon så vi kan gå till skolan tillsammans på måndag, hihi. men nu får ni bilder, låt dom tala för sig själv. haha

grymmast

<3

maja och jag ;)

maja den söta <3

jag vet att ni dreglar :)
pusspuss sov så gott

Kommentarer
Postat av: F

hur känner du maja?

2009-08-22 @ 23:16:02
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0