Godmorgon bloggen


Ja, Jag vaknade för typ en timme sen ? Hade fått 16sms och ett missat samtal, Shit tare lugnt vafan! :) Men aa idag vid fyra börjar baksmällan som jag och min lilla Jenny ska se! Fast vi ska åka in till stan innan, För ja ska shoppa kläder på gina :) Jenny skulle ringa mej när hon vaknar så vi får se när de blir då , Ingen rolig är inne på msn. Har duschat nyss och jag pratade med Ibbe på telefon, Gud va längesen de va! Mamma, Jörgen & Mormor ska åka och fiska och jag ska fan inte med! De är grymt tråkigt, Men nu ska jag vell smsa Jenny så hon vaknar. Puss ! Eller nu loggade hon in på msn så de behövs faktiskt inte :) Puss. ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0