HOMEEEE !

Tjenare ! Jag är hemma med Frida , Vi skulle ju hem imorgon men vi kom hem idag och vi ska sova hära. Vi hade askul på muskö som vanligt, på kvällen vid nio gick vi och bada MED badkläder.. Sen va de jobbigt så vi tog av oss både uppe delen och nedre delen, Hahahaha de ba kommer en båt vi ba står uppe på flotten. Och vi står och visar ärslet. Sen frida ba ; EY EY EY HÄR KOLLAR MAN INTE ?! Sen när jag och Frida cyklade,
J=Jag F=Frida

J säger: Kolla jag kan cykla utan händer.
F säger : Jag också !
F tar upp händerna och ramlar av cykeln och jag garvar som in i helvete,
Sen en till ,
F säger : Fan va snabbt dom går ( Några killar )
J säger: Aa men och ?
F pekar och snubblar på min fot, HAHAHAHAHHA !

Men aa sen badade vi och vid tolv tog vi ett dopp och vid ett somna frida , ( Vi sov i tält ) Sen va klockan typ tjugo i sex på min mobil . Jag ba väcker frida och ba ; SHIT FRIDA ÄR KLOCKAN TJUGO I SEX ?! Frida ba ; MMM !! Jag ba gick ut och kissa helt själv ? Tack frida -.- Men nu ska vi snart grilla med mamma sen ska vi hitta på nåt, Vi ska bada i raman ikväll , Wihie ! Nu kommer bilder från muskö och nu.


Jag hoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0