Ismjölk

Aa hade lust ni vet, Men igår somnade jag och Angelica vid fyra. Vi satte på saw 1 men ja va trött och Agge ville inte kolla själv . Så vi stängde av och jag typ somnade, Igår kväll var de så jävla jobbigt, asså ja vet inte vad jag ska göra .. De hände så mkt igår, Bästavän ( Frida  ) Jag tänker inte lämna dej, Och jag menar de.. Aldrig någonsin! Jag älskar dig.  Men vi har precis ätit pannkakor till frukost, Vi vaknade halv tolv idag. Agge gick ut med hundarna på direkten sen kom hon hit igen. Jag är skittrött ! När vi bloggat klart då ska vi sova .. Har jag bestämt nudå :) Idag ska vi till valla sen får jag träffa världens bästa Frida! :) Wiha, Hon kommer hem ett tag . Och ja kommer mosa henne fan ;P Hahahaha juste ska säga nånting nu, Igår kväll var vi hungriga .. Så vi gick ner och kollade vad vi hade för sötsaker, Sen såg Agge en sak som typ deras polska städerska hade gett henne, i mitt skåp. Då fick hon panik och slog i foten men de sket hon i , Hon hade hittat sin favorit choklad.. Från polen, Aw :) Men nu får ni en bild .. Pussyyy !

Agges favorit som hon krigar för ..

Kommentarer
Postat av: Elli

Vill du ha mer läsare till din blogg då gå in på min blogg och kolla kategorin "veckans blogg" och anmäl dig,

EXTRA !

denna veckan utser jag TRE vinnare och dom tre som vinner kommer visas i MINST ett inlägg varje dag om jag har tillgång till data :)

bra va ?

Kram Elli :D

2009-08-03 @ 15:24:18
URL: http://eelan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0