Jag älskar er

Okej jag tänkte berätta om mina närmsta vänner som jag verkligen litar på upp till 100%.

Okej Elin & Klara. Ni har verkligen sett upp till mig. Ni har alltid hjälpt mig. Asså vadfan skulle jag göra utan er ? Nästan ett år med er nu. Ni är verkligen grymt roliga .. Ni förstår min humor , haha asså jag mår alltid bra med er. Vi är inte så ofta på fritiden men den tiden jag har spenderat med er har vart så jäkla underbar. Jag vill att ni ska veta att jag älskar er och jag kommer alltid se upp till er.


Angelica min lilla solstråle, Jag har känt dej ett tag nu .. Haha jag har alltid så jävla kul med dig och när du garvar åt mig kramar du mig alltid , Naaaaw (a) Asso du är verkligen en person som ja har kul med, Du har sovit hos mig i två nätter nu. Vi har garvat som fan, Du med din jävla choklad. Du ska veta att jag älskar dig :$<3333

Jenny bebyy, Naw varför har du dragit ntill jävla fkng paris? Du ska ju vara hemma :( I tre veckor utan min bebis ? Fyfan nej asså .. :/ Men asså du och din jävla kineshumor .. Asso fan va ja garvar åt dej hela tiden, Du betyder jättemycke för mej kom ihåg de du är den roligaste . jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0