jag skulle fan ha sovit nu

haha hejsan svejsan bloggen, eller godmorgon. min låtsasmamma ringde mig typ kvart över 12 och väckte mig. korv! :) jag skulle igentligen åka till cosmonova med min låtsasmamma pappa och låtsasmammas syster men ja orkade inte o de är jättefult väder.. min mormor åker hem på måndag morgon, wiho förfan! på måndag kväll ska jag till pappa, jag är ju en vecka hos mamma och en hos pappa.. och de börjar hos pappa, jag kommer dö med skolan, saknar skolan så jävla mycke, eller asså inte lektionerna, jag saknar alla i klassen.. nu får vi ju typ några nya i klassen, bajs! de kommer verkligen inte va kul jag lovar. men igår vart de ingen maja och lisa för lisa skulle åka till stan med sin familj. men idag ska vi vara ( jag maja lisa ) lisa ska typ komma till mig snart , asså maja är på match eller nåt. hihi lycka till :p men vi ska ha de jävligt kul :) de hära är mitt hundrade inlägg, jag kommer skriva jättemånga inlägg idag. men lisa kommer till mig klockan två. vi kommer vell va ute för hos mig är de hemskt, hahaha ;) jag måste prata med sandra hon måste fixa min design och header, hör av dig! :) men vad tycker ni om min nya design? tönt ja e. kan ni kommentera lite eller? nu måste jag börja fixa mig, puss ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0