Kör på nån sånhär ?

Vad har du för bakgrund?
På mig och Frida.

Ringsingnal?
Last resort

Hur mycket batteri har du kvar?
25 %

Vem ringde du senast?
Frida

Vem ringde dig senast?
Frida

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Maria, du måste seriöst palla! Du kan inte och får inte ge upp! Jag har kanske inte smsat med dig på ett tag för jag har inte mått så bra jag heller. Men jag fortsätter att kämpa och de ska du också göra. Oavsett hur det är ska du inte ge upp! Finns för dig bara så du vet, <3

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Frajda.

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Skulle vi träffas på lördag bebis ? <3

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Jag älskar dig, Maria. <3

Vad står det i ditt första utkast?
Ingenting

Och ditt 5:e utkast?
HAR INTE

Har du några sparade medelanden?
Jaa jättemånga.

Har du något i utkorgen? 
Naej

Vad är rekord på snake på din mobil?
Har inte de

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Bellshiit @

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madeleine, Mamma , Mao , Markus , Marre , Melissa jb , Merima , Meyrem , Molly.

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
31353

Vad står det i dina anteckningar?
1.  Asso bebis , vad skulle jag göra utan dej du är allt syster jag älskar dig / frida <3
2. Jag älskar dej Maria du är bara min tills döden skiljer oss åt tvilling bara du och jag livet ut :)<333 / Din johanna.
3. Hah, Maria du e bäst älskar dig gumman kommer du ihåg när vi va små och träffades hemma hos issa? haha de gör inte jag , eller lite hade iaf kul, älskar dej maria / angelica <333
4. Merima, klaudia , frida , alexandra , jenny , frida & tove , tove, agge och jennie , felu och molly , frida , tre nätter muskö med frida , johanna , johanna , agge , agge . ( Vilka jag har slaggat med under sommarlovet )
5. Du betyder mest / Joel <3
6. Jag älskar dig jättemycket Maria. / Din Tove.
7. Bara för Frida är min och jag älskar henne mest.

Har du privat nummer just nu?
 Nej , tror inte de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0