Me love


Hejhej. Jag är hemma nu och jag & mamma hyrde i taket lyser stjärnorna sen
två action, ush . Sen åkte vi förbi donken och köpte glass. Sen sitter vi i bilen och
mamma säger till mormor : Du har ju nära till Ö&B om du skulle vilja gå hit nån dag
.. Mormor ba : va ? Mamma ba : Jaa Ö&B de är där vi kollade på sovsäckar, Mormor
fattar inte fast hon får fram : För 50kronor ? * Jag och mamma kollar på varandra, och
ASGARVAR * HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ! Inte så kul men de vare..
Nu ska underbara Hannah Jawhari få en länkning för de är värt de :)
Shobree.blogg.se. Men nu ska jag duscha, Puss.<3

Kommentarer
Postat av: Bermal

SV; hahah tacktack , ditt hår ee också finnt ! (A)

2009-08-05 @ 21:35:22
URL: http://tiftikci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0