merima och melissa

hejhej bloggen jag sitter hos min pappa i jordbro you know, seriöst ja älskar jordbro, aja men merima mötte mej exakt  när ja kom t pappa ja lämnade mina saker gick ja o merima o mötte melissa o alla killarna, sen såg ja bella o elin o ja krama sönder bella hahaahaha, sen gick ja o merri t taket där va typ zain o alla, vi va där ett tag sen gick vi till parken o gungade o tomas o ersin  o dom gunga mej o merri shi tja trodde ja skulle dö seriöst, sen drog ja melissa o merri t centrum o köpte slush,v  där träffa vi amir :p sen gick vi höglunda pizzerian vi gick på toa:D sen stog på händer där vid gräset sen  sen vid 20 i åtta gick merru sen snackade ja o melissa lite o lite grejer sen gick ja hem vid åtta:D imrn ska ja va med elin bella melissa o merri om meerri inte skulle va me meyu, vi fårse :)  men nu måstee ja göra läxan:$ som e tills imrn, men vi hörs. HAR SKOLFOTO IMRN :(

yäh

Kommentarer
Postat av: Frida

DU BEHÖVER INTE HA MINA KLÄDER PÅ DIG!:@

2009-08-25 @ 22:09:47
URL: http://friiduuh.blogg.se/
Postat av: maria

du sitter breve på fotot ?

2009-08-26 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0