mobil

jag ska åka och reklamera min mobil om typ 15minuter, eftersom mina knappar fuckar asså ALLT fuckar :( fast jag vill inte ha en annan mobil jag vill ha en likadan .. för min betyder så fkng mycke :( ajuste, imorgon går min fucking prisplan ut ;s och aa ja vne, wiho ni vet inte hur glad ja är. ja får busskort imorgon, fett glaaad :d nu när vi ska gå till onoff o ja ska visa de me mina fucking knappar så har knapparna blivit bra , men de finns mycke annat fel. åh min lilla älskling ( mobilen ) fyfan.. IMORGON FÅR JA TRÄFFA MOA ALLA OCH DOM, och dom nya i klassen.. -.- men ja kommer krama sönder moa madde linnea och lina my asså alla i klassen, och ullis. haha min förra mentor, jag kmr få ny mentor ny so lärare ny spanska lärare, asså fuck this shit . men nu ska jag åka och reklamera min älskling! :'( RIP. HAHAHA SKOJA ! men aa vi hörs jag skriver sen sunshines !

ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0