Nakendopp i Raman

Ni hörde rätt, Jag Klara & Johanna. När de spöregnade. Asså shit vi hade jättekul, Ja typ rörde sjögräs och ja skrek som in i helvete. Men aa vi badade typ 2timmar sen va de så kallt att ja hade blåa läppar .. Shiet, Sen kom Elin & Klaras pappa och hämta mej Johanna & Klara. Sen åkte vi till mej för Klara hade sin väska där, Jag fick träffa Elin. De va ju jättelänge sen .. Saknar dej fisrumpan. Men sen åkte Klara och Johanna hem och jag kom hem satte mej vid datan kollade på i taket lyser stjärnorna och sen åkte mamma och lämnade filmerna så jag sitter hemma helt själv .. Är skiträdd, Fan hur slutar jag vara rädd?! Imorgon ska jag vara med Klara och Johanna, Vi kommer säkert bada igen .. Frågade Elin nyss om hon vill va med, Vi får se. Klara ska ringa mej imorgon på hemtelefonen när hon vaknar, Ja .. Men nu fan kliar de i ögonen som fan ! Ska duscha strax och platta håret, Sen ska jag sätta på nån film och sova. Imorgon kommer mkt bilder, Tror jag. Men vi får höres. Puss.

Haha kommer du ihåg ?

Kommentarer
Postat av: klara

men maria jag måste klippa mig det var jättelängesen.

men om du fick välja mellan dom två gjerejna vad skulle du ta då?<33:)

2009-08-11 @ 21:22:05
URL: http://ticket.blogg.se/
Postat av: elin,

HAHA! JAPP, jag kollade på bilderna som jag har på datan idag. Vet du hur många bilder jag har från den stunden eller? :D <3

2009-08-11 @ 23:26:42
URL: http://loveshiine.blogg.se/
Postat av: ee

heej, kan du fixa designer (:



kram.

2009-08-12 @ 01:44:54
URL: http://ellmers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0