Såld

Jag läser en helt underbar bok, Läste den boken från klockan elva tror jag till tolv, Från kapitel 3till 10?
Såld är en skrämmande, gripande och sann berättelse om en ung rysk flicka som drömmer om ett bättre liv men istället faller offer för trafficking. Sjuttonåriga Natasja lockas av ett erbjudande som barnflicka i Sverige. Hennes biljett till frihet blir en värre mardröm än hon kunnat föreställa sig. Gång på gång säljs hon till olika män, men trots att hon sakta bryts ner vägrar Natasja in i det sista att ge upp. I all tysthet börjar hon planera sin flykt. I Såld berättar hon om hur hon mot alla odds lyckades bli fri.
Aa seriöst boken är hemsk, Hon får jobbet som en hora..

Men skitsamma, Igår på kvällen låg jag i samma säng som mamma ( jag läste för henne ) sen hade hon somnat, Sen plötsligt hoppar hon till . Jag ba : va äre ? Hon ba : Jag hade nästan somnat sen drömde jag att ja ramlade i en grop..
Jag asgarvade! HAHAHHAHA SHIET! Men ja väntar på att lilla Klara ska ringa sen ska vi bada, de har jag bestämt så inga kommentarer tack!
Juste sen drömde jag om att Bermal tjatade om en ny design sen ville ingen fixa den så hon försökte själv, Sen va ja med henne nån dag så visade hon sin blogg och de va bara pusselbitar på hela hennes blogg, och jag grina och de gjorde hon också.. Sjuk dröm faktiskt .. Men så blev de, Hehe .. NÄR KAN KLARA VAKNA?!?!?!?!??! Haha, Men ja knarkar min pea låt, Yes. Men vi hörs. Puss


JÄTTEgammal bild på mej och Sandra

Kommentarer
Postat av: anonym

vad söta ni är tillsammans!

2009-08-12 @ 11:10:20
Postat av: mriah

tack

2009-08-12 @ 11:30:10
Postat av: Carruo

Okej dom är lediga tror jag, men vilken röd vit randiga, finns typ två? :P

2009-08-12 @ 11:40:33
URL: http://carolinegerlow.blogg.se/
Postat av: penny

har läst den .

2009-08-12 @ 17:26:31
URL: http://pennuy.blogg.se/
Postat av: Bermal

haha kontig dröm :D men de ee sant jag tjatade till joel om en ny design ! (stavning?)

2009-08-12 @ 18:30:23
URL: http://tiftikci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0