Shit '


Igår kväll hände lite saker jag fick gråta mig till sömns, Aa frida grät på telefon för de hade hänt nåt mellan henne o hennes brorsa sen grät jag för en annan sak, Vissa vet. Och tack ni alla som hjälpte och lyssnade. Lizuu @ Asså utan dig hjälp skulle ja fan inte orka, Du är cool bebi :) Men allt har löst sig aa och de blev bra, Jag ska till muskö imorgon för mamma ville prata med mig. Och ja åker imorgon på morgonen isåfall.. Men ja ville fan ta självmord igår, Shit fyfan va ja mådde dåligt. Men allt har löst sig asså ja är glad nu. Har ju bästavän kvar och de är viktigast. Här luktare popcorn men nej de är inte popcorn .. Men nu ska jag prata vidare på msn . Pössy!

Kommentarer
Postat av: F A B U L O U S

omg fett synd :/ ..

2009-08-06 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0