Ska berätta om igår

Okej så här gick de till.. Igår vaknade ja Frida & Elin vid halv elva sen fixade vi oss och lalal, De va najsigt. Sen drog vi till Frida och sminkade oss o bytte om, Sen gick vi till donken och åt, Då kom Alle och Johanna :) Jag åt Bigmac meny, Men vafan ja va fortfarande hungrig så ja skrev sms till mamma om hon kunde komma o lämna pengar .. :$ Då kom hon o följde me till donken och där satt Adam Ahmet Agge Johanna Asså skitmånga, Och sen blev de kaosigt, Fridas och min mamma typ kaosade allt sen snackade dom och allt löste sig, Vi åkte in dit med Ahmet och Adam. ( Jag Frida Johanna ) På tåget lyssnade vi på musik o några fkng kärringar gnällde :s Så vi stängde av sen va ja fan skitkissnödig när vi kom fram, Så självklart gick vi och kissade inne på nån opera ;) Sen typ träffade ja jättemånga, O SHIT VI TRÄFFADE OSCAR!!!!!!!!!! Som vi lärde känna på Muskö, Fan va vi kramade han. ÅÅÅÅÅH :) Sen efter ett tag kommer Malin Och Emelie från ingenstans o ba ; BITCH! vi ba aaaaaaaaaaaah ! Skiträdda, Fan va vi garva. Vi stog fan o dansade jättemkt Vi va med Malin och Emelie hela tiden, Sen kommer Malin och drar upp min tröja och linnet, Alla kollar. Man såg min bh, SHIT JÄVLA SNORUNGE MALIN :D:D Men sen satt Malin på min rygg och vi gick runt och garvade som in i helvete, HAaha . Men nu ska jag till pappa. Pusspuss <3



Kommentarer
Postat av: r

usch vilka wannabes

2009-08-17 @ 06:15:03
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0