tandläkarn fuck you

asså seriöst ja har damp, skoja de har jag inte :) i går va ja me merru haida melissa bella elin isabell sandra nicolas tony kristian kevin asså hahahah skitmånga, SKIT MÅNGA BRÅK. polisen kom o allt men ja o merima hann sticka, polisen kom o alla vi va på ett tak så liksom hoppade alla ner o ja haida merri vågade inte, så vi ba vafan ska vi göra!! vi fick panik seriöst, men de löste sej. ja isabell melissa bella sandra o älsklingen elin w gjorde kladdkaka, MUMS :) nu sitter ja hos min pappa får inte äta nåt av fkng tandläkaren, va där me lisa o johanna premberg. dom fota o allt, har nåt gult i munnen som tandläkarn la i min mun :S ja ska borra imorgon, hade ett hål ! hahahaha, ja ska t min mamma snart!:D och då ska jag till agge min bebis, ja vill va med min älskling MAJA så ska fråga agge :) men ja o issa ska ta tung piercing på fredag typ, fyfan va kul. sandra l hade tagit hon sa att de inte gjorde ont, får lita på dej då sandra :)
men nu ska jag packa mina kläder. PUSS


JAG ÄLSKAR DIG HAIDA SYSTER ! ISABELL COOLING ;) caps..

Kommentarer
Postat av: jenny

du får fan filma xd

2009-08-31 @ 22:25:17
URL: http://jjennnny.blogg.se/
Postat av: angelica

tack för headern maria beebo :)<3

2009-09-01 @ 20:56:53
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/
Postat av: maria

varsegod bääbyyy <3

2009-09-01 @ 21:04:14
Postat av: anonym

BELLA GRISNÄSA

2009-09-03 @ 20:22:08
Postat av: hhaida

AHAHHAH , ..

men vad heter videon i

youtube?

2009-09-05 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0