Vaken

Godmorgon, Igår vid tolv ringde Frida mig och vi pratade till typ halv ett inte så länge men haha hon började skrika jättemkt för en hund började skälla.. Haha, På torsdag ( imorgon ) ska jag faktiskt till muskö och Michelle kanske skulle följa med vi får se hur Frida & hon bestämde igår, Men på östermalm va de vell kul Toves moster va jättetrevlig och så :) Men nu kommer de jättemånga bilder från den sista tiden.

östermalm

data tönt

IGNORERA MITT FEJS ASSÅ :)

jag e ju självklart coolast

jag agge jenny <3

igen

pippi & lotta på bråkamargatan ( stavning )

en rolig kväll :)

KISSNÖDIG

puss puss på dej mä :D

vi e cp fast på ett bra sätt ..

HAHAHHA MEN GUD ! agge sötnos

jag och sandra, JÄTTELÄNGESEN!

jag o jenny förut. saknar dej redan älskling :(
aa där fick ni lite bilder, idag ska jag damsuga på rummet och lite sånt där :) sen ska jag laga middag för mej mamma och mormor de ska bl mysigt / gott även om ja inte kan laga mat men vi får se hure blir, imorn blire muskööö ! har frågat mamma nu och hon sa ja, love u mami :$ Hahahahahhahahahahahhahahaaa men nu ska jag lyssna på musik och knarka min pea låt vafan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0