Världens finaste

Om du tittar upp i himmelen och säger vad du ser så, Ser du ditt namn inristat och de betyder att du är allt i min värld, du är den enda som hindrar allt i min värld . Får jag välja nåt som jag verkligen behöver då är det du ända tills livet är över , Du kan peka på saker så ger jag dej de, För allt du vill ha vill jag ha med. Om jag bara kunde förklara dej med ord så skulle allt va bättre , tjugo gånger så stor. Om du nånsin känner att du verkligen är ensam så sett dej och vänta ja sätt dig och vänta jag lovar jag längtar jag ska kämpa för att inte bli lämnad . Du är allt för mig, Du är den kärlek som är svår att få tag på så vi vänder kapitel och låter det va så. Du och jag, Jag och du. Bara vi. Att sova intill dej är som ett paradis , Att titta på ditt leende de finns bara i drömmen. Om vi blickar tillbaka på minnen vi skapat på allt som vi har och allt som vi klarat , Vi vet att vi mår bäst med varandra så låt oss leva tills våra hjärtan stannar , Du och jag föralltid nåt jag väntar mig för baby du ska veta att jag älskar dej. Du vet vem du är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0