Fakta om Elin Blomqvist :D

Ja ni, Tänkte avslöja en del grejer om Elin .. Så hära är det, Elin är en helt underbar tjej. Hon skrattar alltid och har VÄRLDENS bästa humor även fast hon kanske inte visar det. När det gäller killar så skäms hon verkligen skitmycket, En kille håller på med henne i skolan och vad gör Elin? Jo springer ifrån han och gömmer sig. Och vem springer efter? Jo alltid jag .. Haha, Elin kan va blyg ibland har jag märkt ;o Och jag går typ alltid framför henne sen häller ja ut min smil på golvet o då halkar hon alltid på den, i skolan när typ alla ser! Jag har faktiskt inte så mycke o säga. Elin äter som tre män! Kanske fyra.. Hon äter skitmycket. Elin spelar fotboll, Som är jobbigt eftersom alltid när jag ba: Kan vi vara idag då? Svar: Träning.. Asså bajs! Våran humor med att peta på varandras axel o sen typ sitta o leka tönt. Jag har alltid kul med dig :) Ska inte avslöja för mycket nu :) Men vem tror ni att Elins älskare är? S? J? P? O? M? L? Ja ni , De är svårt va ;) Nu får ni lite pinsamma bilder på Elin :O



Elin utan smink :) Gick jag för långt? ;o Puss

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

2011-12-22 @ 12:00:02
URL: http://elinblmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0