Jag suger på blogga!

Shululululul ! Nu är jag hemma hos mamma, i onsdags åkte jag till pappa och idag vid fem hämtade mamma mig . Vi har handlat hårfärg och ben&jerrys. Jag ska färga mitt hår nu, Vilken färg? :O Gissa på ni! Jag har ångrat mig med veckans blogg, eller alltså jag menar att vinnaren vinner en marabou choklad och en länkning.. Inte så mkt , Men nåt iallafall. Jag sov hos Jennie i fredags med Madde, Sen hände grejer som ja är fett orolig för. I fredags grät jag och jag har gjort de hela helgen, Mår verkligen piss. Elin såg mig gråta sen kommer hon till mig och ba : MARIA JA VILL INTE SE DIG GRÅTA ! Med ögonen fyllda av tårar, Fan vad söt. Älskar dig :/ Och de som har hänt med dig , jag ska stötta dig ingen ska få göra dig illa! Lovar dej det älskling .. Men nu får ni några bilder sen höres vi efter ja har färgat mitt fucking hår; Imorgon ska jag vara med älsklingsFrida :D Sen på fredag ska jag sova hos henne också, kul. <3

HAHA jag och man ser lite av jennie






Kommentarer
Postat av: I M A N E ♥

vrf är din blogg cp lr är det bara hos mig ?<3

2009-12-06 @ 22:38:58
URL: http://eeljahid.blogg.se/
Postat av: maria

de är de på vissa datorer :O <333

2009-12-07 @ 06:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0