Klar med lussebullarna, eller dom jäser? :)

Hej igen ja har knådat o knådat ett tag nu och degen ska jäsa 40minuter ;) Angelica gick hem för en kvart sen, hon skulle äta. Woho jag ska inte till pappa idag! Imorgon kanske, För låtsasmamma, pappa och låtsasmammas syster är sjuka och jag vill inte bli smittad. Jag fick inte ens ont när jag tog sprutan men nu gör de ganska ont faktiskt.. Ni kan få lite bilder sen ska jag äta och vänta på Angelica. Vi kommer säkert titta på film o leka värsta töntarna. Ovanligt (; Juste, en fråga till Elin.. Vill du va imorn :$ ? De va ett tag sen :( Men ah, Juste vad tycker ni om min nya design? :D Puss

Längesen

Kommentarer
Postat av: elin,

HAHHHAAA, aa vi får se :DDDD <3

2009-12-01 @ 18:25:44
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0