Min dag

De har hänt lite grejer men jag berättar .. På morgonen kom Angelica till mig sen såg ja Sanna & Sandra o ja krama sönder dom :) Sen gick ja vidare o hade bild, Agge åkte till sin skola sen jobbade jag o Elin duktigt (a) Sen vare tråkiiig svenska o ja o Elin satt i biblan o ja ritade min framsida på öde on (; Sen va de fucking matte och sen kommer jag och sätter mig vid Moa Johanna Madde Linnea Elin . Sen jag ba ; Moa ta med min hårförlänging imorgon :) Moa ba nej ? JA BA URSÄKTA. Hon ba när ja får av min tröja ( Den är hos Molly i bromma ) Jag baa men neeeej . Sen skriker ja TYST men hon håller inte käften så ja skriker håll käften och sticker från klassrummet, och ja börja gråta. Asså ja är skitkänslig o alla va sura på mig. Sen kommer söta Johanna till toan o tröstar mig! :( Sen hände grejer sen vare spanska kvar jag skolkade, gick runt med min bästa älskling bermal i skolan och pratade. Skitskönt! :D Sen efter skolan skulle ja va med Alle men hon svara typ inte på mina sms eller nåt, Så jag gick till Johanna. Vi kom hem till henne fixade oss och gick till rudanskolan för att hämta en grej i jennies väska. Sen sprang vi till söderbymalm och mötte Frida sen gick vi till Johanna och kollade på paranormal activity, skittråkig -.- Sen gick vi ut , träffa några. Och sen tog jag bussen klockan sex och ja har ätit o pluggat inför provet, nu ska jag till Angelica vi ska säkert kolla på nån film eller så pratar vi bara. Puss

Skitlängesen! Loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0