Tjuvplingat & öndigt tjaffs

Hejsan kom hem för ett tag sen va ute me Madeleine & Angelica. Vi tjuvplinga på en dörr sen tredje gången skulle ja plinga o exakt när ja stog vid dörren öppna en surkärring dörren o ja skrek som fan, Sen skulle vi göra igen men de blev inte av. Sen börja jag & Angelica bråka hon kalla mig surkärring o ja tog såklart illa upp. Så jag gick ifrån dom sen sprang hon efter men jag gick iväg ;) Men nu ska jag äta lussebullar & kolla på andra avenyn.. Elin ja kommer va gnällig imorn för ja har tagit sprutan, RÖR INTE PÅ MIN VÄNSTRA ARM! :d

Älskar bilden på oss. <3

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHAHAH !Maria de va inte en surkärring som öppna jag lovar de va en gubbe ! han fotade fan madde sen och mig men jag hoppas att jag hann kolla bort..

2009-12-01 @ 22:15:05
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0