Amen shit förlåt

Gud ja har verkligen inte bloggat på hur länge som helst , De har hänt lite grejer .. Aa skitsamma, Fyller år i överimorn, Vet vad jag kommer få i present, Tog mammas mobil och kollade på inkorg :) Och de stog : nu har vi köpt laptop till maria, Hahahah ! Wiha, Sitter hos johanna nu :) Igår träffade jag världens bästa Jenny larsson! :) Och johanna sov hos mej, :) Ida ska jag sova hos henne, Vi ska fixa oss nu och gå och träffa bästavän , aa hon har igentligen utegångsförbud men hon fick gå ut på gården så vi ska ska va med den puttninuttan :) bästavän du ska veta att ja älskar dej och du har en plats i mitt hjärta och kommer alltid ha de! :) Alexor och frida är tms nu, naw gulliga :) Aja nu ska vi träffa frida sen drar vi tll donken och käkar ;) Pusshej. Ska färga håret svart nån dag nästa vecka, pusshej!

Yä thäts me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0