Dagarna i polen

21juni: Var med en kompis, Wiktoria. Vi hade jävligt kul, typ fotade och kollade på nåt program ;)
22juni : Vaknade halv ett, Typ vid fem gick jag ut , kom hem kollade på mitt favorit program och hyrde två filmer, August rush & bratz, Haha båda va skitbra!
23juni: Vaknade, Gick t massa affärrer me mamma och mormor. Sen satt jag vid datan vid nån affär, Kul? Jaa. Senare på dagen köpte jag blåa mjukisbyxor . På kvällen kom min morfar och kusin & mammas barndomsvän, De va jätteroligt :)
24juni: Inte så mycket, Kollade på film(Bio) Skitbra! Datasalen en halvtimme, Morfar och Mamma hela dagen, Vi gick runt i affärer , åt glass och massa gotti :) Sen hyrde vi en bra film. Chiuauan ( stavfel )  från Beveryhills ;)
25juni: På morgonen åkte min mamma hem till Sverige :( På dagen köpte jag skor, åt glass. På kvällen gick jag till grannarna vid halv åtta till 22.00 , Världens kuligaste!
26juni: Vaknade vid ett ;o Vid två gick jag till grannarna, Kom hem klockan fem.. Gick ut med grannarna vid sex , Sen vid 9 gick jag  upp till andra grannen, två trappor upp. Va dära till typ 10.00 .
27juni: Vid åtta på morgonen kom Wiktoria & hennes mamma & pappa och hämta oss,  Vi åkte typ två timmar sen stannade vi vid nån kiosk .. Och åt pommes :D Sen åkte vi vidare till Wiktorias kollo, Hon ska va dära två veckor. Vi va framme vid halv elva, Och vi va med henne på kollot typ t 13.00 , Sen åkte vi vidare t landet, Där va en kille och en tjej, Kommer inte ihåg vad dom heter men dom va i min ålder, Vi åt middag dära och jag lekte kurragömma hela tiden med dom XD Slog mej i huvet -.- Sen vid halv sex åkte vi hem ..
28juni: Sjuk, Ont i magen som fan, Satt hemma hela dagen.
29juni: Bio igen, Vet inte vilken film .. Köpte en grymt fin skjorta som man viker, asso svårt o förklara.
30juni: Köpte skor, Internet en timme.
1juli: Bio, Ice age 3, 3-D. Skitkul, Köpte skor till Tove & Lissi.
2juli - 5juli: @ Landet
6juli: Grät typ hela dagen för ja ville hem .. Vid halv fyra skickade min kompis sms, vi har känt varann 2 år nu. Dom ville träffas så värför inte, Jag gick t dom, ( Två syskon ) En av dom är 14år, Och den andra 12år. Sen när jag kom dit gjorde vi inte så mkt , satt vid datan visade dom svenska människor (a) dom tyckte alla såg likadana ut , Hahahah :p Sen kom Karolina ( 16 år ) Och hennes lilla kusin, Nicole  ( 4 år) när dom kom lekte vi kurragömma sen frågade Monika & Aga om jag Karolina Nicole kunde sova dära, Vi fick de om vi städade hela övervåningen på femton minuter, men min dumma mormor sa att ja inte fick :S vid nio på kvällen gick ja hem.
7juli: Sov hos Aga & Monika. Först på dagen va jag med Nicole, Karolina , Aga & Monika . Vi gjorde inte så mkt , Sen gick Karolina & Nicole hem .. :/ Jag Aga & Monika drev med massa på nån polsk msn XD HAHAHA SKITKUL. sen lekte vi massa lekar. då menar jag verkligen massa! Sen lekte vi tjuv och polis halv ett på natten .. sen härmade vi en skitful tjej vi känner , hahah omg . sen brottades vi . Ja vann ju som vanligt ( not ) slog mig i huvudet tre gånger , armbågen 2 knät en gång och så slog jag med på ögat, va skitröd. Sen vid halv fyra somnade jag under sängen .. :$
8juli : Deras brorsa väckte oss vid halv tolv, 16år. Och jag låg liksom på golvet, jag sover med öppen mun ;$ PINSAMT!
Resten av dagarna orkar jag inte skriva, HAHAH ! :D Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

elo tu Monika z polski. Nic nie rozumiem ale wyszukałam tam siebie Age Karoline i Nikole. Możesz wstawić moje zdjęcia ale nie musisz. Jak se przypominam jak słoiki spadły ci na głowe to od razu poprawia mi sie humor xD pozdrawiam monika :*

2009-07-14 @ 18:00:14
Postat av: Kaaaaaaaaaarol

hej Maryyyycha. wstaw zdjęcia Moniki, niech się pośmieją twoje koleżanki ^^.

P.S. Nikola ma już 5 lat ;)

2009-07-21 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0