Guten dack

Shasha! Här sitter jag hos pappa och gör inte så mkt , låtsasmamma säger att jag inte får sova förrän pappa kmr för han vill se mej , Är skittrött men jaja de får jag leva me, Idag ringde jag Tove och hon är tydligen på muskö med Frida, Kulkul. Men Tove frågade om jag kunde följa med henne, hennes bror, och hennes pappa och nån till , kommer inte ihåg.. Till dalarna tror jag, Från torsdag till söndag . Jag frågade låtsasmamma och hon ringde och prata med mamma och jag fick de, Så på torsdag drar jag och Tovetott till Dalarna, jag tror att de va dalarna men de är Dalarna :D Och kmr hem på söndag, Najsbajs. Jag vet inte vad ja ska göra, pappa kommer runt om en timme .. kanske sätter på en film ? Ja de gör jag, De får bli Pettson & Findus, Åh va längesen, Jag älskar de. Pusspuss vi höres, Imorgon blir ja blondin da, Är skitglad , Haha om ni går in på Mollys och Felus blogg så har dom ritat mej som en blond girl, Ja .. Vi får se hur de blir da .. Hoppas de blir fint och att jag passar i de, Då har ja blont håår länge ska ja säga .. Goodie, Annars lever jag me svart eller brunt, Nu ska jag lägga mej o kolla på pettson o findus, <33 Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0