Hemma från muskö nu till trollbäcken

Hejhej nu är ja hemma hos frida, vi ska åka till trollbäcken snart, vi hade så jävlaa kul på muskö! vi blev blodsystrar, haha och vi lärde känna skitmycke folk, oscar och markus. asså åh , oscar är i egypten nu ... :/ men vi hade skitkul, hahah hemma hos mej har vi inte internet, på lördag får vi de, och då fyller jag jag år. är glad, min låtsasmamma ville att ja skulle hämta min present idag, tror de är en data! laptop, fan va glad ja blir .. jag ska ut och äta snart, fridas mamma har fått reda på att röker, hon har sett på toves blogg en bild .. asså ah nu pallar inte jag blogga, juste blev blodsyster med frida, men vafan nu mår int frida bra, och de gör inte jag heller, herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du byta klass ? :O vart ? :O

2009-07-27 @ 20:28:22
Postat av: jenny

maria vi ska fan med vara i veckan på torsdag ! haha saknardig mest loveu <3

2009-07-27 @ 22:17:49
URL: http://jjennnny.blogg.se/
Postat av: klaudia

hallå du vet att du ska ge mig mina 50 kronor och mina solglasögon a så du ska ge mig dom före 4 agu för då åker jag till gotland a och du sa att jag skulle få dom på din födelsedag + werro har inte lånat ett enda öre från dig din ljug apa det är alldit du som lånar och inte lämnar till baka + grattis i förskott love u <3

2009-07-29 @ 12:28:06
URL: http://apelsinblondin.blogg.se/
Postat av: jenny

frågestund fråga vad du vill om mig & mitt liv.

2009-07-29 @ 21:53:45
URL: http://jjennnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0