HEMMA!

Jag är äntligen hemma! Gud massa kartonger överallt, flyttar ju imorgon.. Molly & Felicia mina coolingar ska sova hos mej två nätter, från tisdag ( imorgon ) till torsdag . Ofta inte kul! Vi ska va med Agge har ja bestämt, Gud jag saknar så många. Klara & Johanna, Tack för era gulliga sms. Ni är underbara :) Jag ska till pappa klockan fem, sova där. Ska försöka få tag på Haida, Seriöst saknar verkligen henne. Vet inte om hon är i Thailand, Sen frågade Melissa som bor i min port hos pappa om vi kunde bada på höglunda när ja kmr, Fick världens gulligaste gb på pea av världens finaste Jenny! Åh, Solstråle <3 Orkar inte ladda upp bilderna från polen, Ni ska bara veta att jag är hemma ;) Tove hör av dej när du ser de hära, Har saker till dig ..
Bejbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0