Hungrig

Hejhej nu sitter jag i gamla lägenheten :) Kom precis, Haha ja hade verkligen skit kul med er, Agge & Jennie :)<3 Jag sitter och äter hallonkräm, Fast ja är skithungrig . Vi ska hem och äta snart, Ja har inte sovit hemma på 3veckor och tre dagar..
3veckor i polen , sen samma dag som ja kom hem sov ja hos pappa sen nästa på muskö med frida o tove sen tove hos mej sen agge & jennie hos agge, ensamma hemma. woppa! Haha men nu ska jag berätta, Igår när jag agge och jennie stog på balkongen och pratade då plötsligt mitt emot agges hus ser man en naken kvinna genom fönstret ? Shit skitäckligt! Vi garva som fan, Hahah vi har gjort så jävla mkt som vi inte får ... Vi gick ut vid 00:00 och mötte Amanda som gav oss nåt, Haha shit mamam ba sa nåt nu och de ekar som fan här, Mina öron :( Igår försökte ja ju bli blond .. De blev ju lyckat, Inte.. Men ska köpa imorgon kanske, Nu får ni några bilder så får vi höras nån dag. ;)

Bjud på er själva vafan ..........



JAG SAKNAR MITT HÅR :'(



Maria



Päjs



Jag älskar dig!


Vilken dag..



Coolast baby



Åh så fint :(



 O M G



* *


VÄRSTA DAGEN EVER


Vintras


Tss




Smutti




Vintras, Lugg


Sötie



ELin finast<33



MIN ÄLSKLING

Kommentarer
Postat av: vanessa

rösta på mig i veckans blogg på potatismos.blogg.se please? <33 Jag länkar till alla som gör det i min blogg <33

2009-07-20 @ 17:51:20
URL: http://peaces.blogg.se/
Postat av: elin,

Nu har jag Veckans Blogg! Tävla och om du vinner så blir du länkad medans jag är på semester! Hoppas du hör av dig... :)

2009-07-21 @ 22:28:43
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0