IMORGON FYLLER JAG ÅR !

JJAAAFAAN IMORGON ÄR DE MIN DAG FÖR JA BLIR 13! KOMMER BLI SÅ FKNG KUL,
Jaa, Där var några ord :) Men ja ska hem om typ en halv timme för då går min buss sen ska jag till pappa, är grymt glad över ja fyller år imorgon :p Men ja sitter o knarkar en låt på pea, Sitter i fridas hello kitty shirts och ett linne som de står sötnos på , Haha ja och johanna vaknade halv tre :) Sov som en stock, Men nu ska jag börja fixa mej, Dagens outfit blir : Grå sss tröja ( friiduuhs ) och svarta leggins och de blir antingen ett vitt linne eller svart , Ja de får vi se. Idag åkte frida till muskö, Jag ska ut till muskö med frida och johanna nästa fredag, de ska fan bli kul. Men viktigast är att de är min födelsedag imorgon ? :) HAahahahahhaha men vafan bussen går strax, Pussyyyyyyyyy !
* Frida, Va ee boxen ? Däär eh boxeeeeeeeen ! * Hahaha :)

Gud vad gammal bild. Typ ett och ett halvt år sen ..

Kommentarer
Postat av: jempa

vad kuul!:) Grattis i förskott!<3

2009-07-31 @ 19:02:26
Postat av: jenny

grattis bebis du e mitt allt <3

2009-07-31 @ 19:30:24
URL: http://jjennnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0