Johanna

Hejsan hoppsan, Skrev nyss ett inlägg men rutan stängdes ner och de sparades inte, Suck! Rubriken, Ja asså idag skickade Johanna ett sms där de stog : Maria jag ska åka till Dalarna om en och en halv vecka , Vi kommer åka till vattenlandet och allt. Och vi har en stuga dära, Vill du följa med ? Klart jag vill. Mamma sa ja till de också, Vi åker dit i en vecka tror jag ;o De ska bli kulkul, Med Johanna min lilla bajskorv ;) Dalarna två gånger, Haha :) Hellre Dalarna än ruttna Haninge ? Hallå asså jaa . Ska försöka åka bort så mkt som möjligt med kompisar, Inte sitta hemma.. De är inte så många som är hemma da .. Elin & Klara är nånstans, Gotland eller nått sånt. Sen Johanna är också på Gotland typ. Och Tove & Frida är på Muskö, Sen åker Frida till Umeå, Michelle är nånstans asso ja venne, Men alla är borta och ja sitter hemma och tråkar :( Nu ska jag berätta om min dröm . Jag drömde om att jag typ hade bantat 2månader sen blev ja lite hungrig och tog en chokladbit och sen gick jag och sov .. Sen vaknade jag och då va ja världens tjockaste man, Jag grät ( Okej jag drömde inte om de, Jag lovar , asså jag har tråkigt så jag skriver bara nånting, Hahaha ! Men de va inte min dröm, Jag sov som en stock och ja kmr inte ihåg vad jag drömde om .. ELLER JO FAN, Jag kommer ihåg att jag och Tove va på väg till Dalarna och så sov vi i bilen på väg dit , Och jag snarkade .. De kommer ja  ihåg, Mer minns jag inte ;o ! Men nu ska jag fortsätta kolla på Pettson & Findus för jag somnade igår när jag kollade på de.. Puss!

Miss yah babe <3

Kommentarer
Postat av: klaa

hallå du din lilla apa ge till baka mina glasögon

2009-07-14 @ 15:02:34
URL: http://apelsinblondin.blogg.se/
Postat av: jenny

omg maria jag har landställe i dalarna omg typ fem minuter ifrån hoppas vi ses ! :)

2009-07-14 @ 15:29:27
URL: http://jjennnny.blogg.se/
Postat av: elin,

jag ska också åka till dalarna typ om 2 veckor, sen ska jag också på vattenland! :D

saknar dej me, babe :'(

2009-07-20 @ 19:37:23
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0