SHIT FAN!

SHIT ASSO JA TROR JA SKITER PÅ MEJ, MINA FLICKOR E BLONDA!  MOLLY&FELU FAN VA GULLIGT,
Molly & Felicia, Haha asso ni lyser upp min dag, Jag svär! Ni har liksom de där lilla extra , Ni är världens bästa , Jag har fan aldrig bråkat me dej Felu, Molly förlåt om ja va sur på dej typ en månad för de dära me mobilen, De va ju inte ditt fel.. Ni är verkligen dom bästa, Brudar vafan gör man utan er ? DÖR! Imorgon kmr vi tre va blondiner, HAHA ;d Fan va kul, Asso hela sommarlovet ska ja va med er, Sug kuk att ni bor så jävla långt :( Typ två timmar härifrån ? Tråkigt, Men vi kmr va så ofta som möjligt, Asso de finns inga ord, De räcker med att ni är mina bästavänner och jag älskar er mer än allt. <33 MINA blondiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0