Varse Joel

Inlägget skriver ja för Joel sa att ja skulle, A ni vet :) Haha, Men vi har gjort skitmkt , Ätit på thai. Gott! Sen va vi vid rampen med några, Träffa Amanda gumman <3 Sen åkte vi till handen och köpte två blonda hårfärger, :) En t mej o en t agge, Sen åkte vi hit . Hihi, Nu sitter ja me hårfärg i håret, Aa ful och blä , tjoock ja e .. Yäs, Men ja ska typ skölja av de nu, :) Klart, de blev ingenting , blond hårbotten men ja ska färga i överimrn, eller så får tove färga på söndag när hon kanske ska sova hos mej , :) Har inget resultat,Jo här får ni , ( de där inglägget skulle publiceras för 4timmar sen, Nu sitter ja hos agge vi ska sova hära, Eller ja sitter här själv för agge är hos jennie och hämtar madrass, för hon ska också sova hära ;) ( OKEJ DE HÄRA INLÄGGET SKULLE PUBLICERAS IGÅR! ) Aja nu ska jag berätta lite om igår och idag, Igår kom jennie hit till agge klockan tolv, vi gjorde lite saker..... Sen typ somnade jag vid två och dom gjorde massa saker som ja inte fick va med om, Dom sa typ att ja sov och klämde på mitt bröst ? HAHAH okej ? :) Idag vaknade jag vid klockan 10 nån gång? Och ja hade sovit så jävla bäst i agges själv, agge o jennie somna runt 6 ? Hahaha idioter, :) DOm båda delade och sov på en madrass, HAHAHA och ja hade värsta sköna sängen:) Imorse vaknade vi och åt potatisbullar <333 gott, Juste de kommer ett videoinlägg sen när ja tar tigerbalsam runt ögonen, okej men nu ska ja dra, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0