...

Har verkligen ingenting annat för mig än att kolla in tråkiga bloggar som inte ens uppdaterar, på msn svarar inte Joel, eller han är inte online. Jo nu loggade han in , längtar fan till imorgon! Då ska jag va med Elin & Klara, Måste få prata ut lite med dom! Hihi , Jag tyckte bilderna vart jättefina som jag tog med mamma när vi var ute och gick. Sommarkänsla! Imorgon är sista dagen i Sverige. Måndag morgon .. åker vi hemifrån runt åtta. Åh kommer sakna så många! Speciellt bästis .. :] Mhih, Elin eller Klara, Om ni ser de hära . Ring mej imorn när ni vaknar, Ni ska hjälpa mej o packa .. :) Haha, Klara sa de .. Men nu ska jag chatta lite på msn och sen dusha o sova, för imorn klockan 9 på morgonen på barnkanalen är de Greveholm. Klart jag ska kolla! Så alarm klockan tio i nio blire ! Ha en trevlig kväll ..

sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0