Pratar med maria,

Hej det är jenny larsson här & jag kommer skriva lite medans maria är i polen saknar henne grymt mkt aja vetinte riktigt vad jag ska skriva om kan ju liksom inte skriva om mina dagar i marias blogg? Men om ni vill veta mer om mig och mitt liv kan ni ju kolla in min blogg;  http://jjennnny.blogg.se   Nu sitter jag och pratar med maria höglund på msn och hon hälsar till alla er söta läsare eller ja hon har inte sagt det men det gör hon säkert haha & jag tror hon har det jätte bra hos sin mormor men hon saknar ju alla plus er bloggläsare men hoppas på att hon kommer hem snart. Juste hennes kusin tjatar om sina solglasögon som hon ska ha tillbacka men om du läser dethär blodapelsin så tror jag nog att maria har dom faktiskt ingen la dom i min brevlåda ilf så snacka med maria, Aja nu ska jag göra nått annat puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0