Sista inlägget på en månad

Japp, Ni hörde fan rätt! Imorgon vaknar jag vid sju, Fixar mej, jag & mamma åker 08.11 bussen till T-centralen, Sen vid 9:45 tar vi en annan buss som åker mot Skavsta, Sen vid 12.00 går flyget och vi är i Polen vid halv 2, Sen åker vi Taxi till mormor sen typ kommer ja äta på direkten (a) Haha, Sen ska jag gå till grannarna.. Som ja har kännt typ hela livet, Så fkng kul! Sen typ vet inte va , Men vi får se. Kommer inte ha tillgång till data. Elin , Klara & Joel kommer gästblogga på min blogg, Elin & Klara iallafall. Joel vet jag inte .. Men nu typ är jag inne på msn gör inte så mkt, Va ju med Elin & Klara idag, dom kom vid halv två typ och då frågade ja om dom ville bada på brandbergsbadet, och de ville dom. Så vi gick dit vi hoppade i , Skitskönt ! Sen typ frös vi som fan , Först köpte vi godis . Jag som vanligt stog o larva mej, ja ba ; hmm .. tror jag tar den godisen .. eller nej, eller va ? Haha, Klara värsta skrattdamp! Sen kom vi hem till mej o badade i mitt badkar, Trångt ! .. Hahaha ! Sen gick vi upp vi såg ut som zombisar , Hahaaaa .. Sen Klara och jag bestämde typ att vi skulle ha mittbena hela sommaren, Men nej vi ser ut som värsta töntarna i de .. Sen typ hade vi köpt marshamallows ( stavfel ja vet ) så vi grillade de på gården, Gott! Sen gick dom hem, Ni får bara två bilder typ. Orkar inte lägga upp så många, Ha de bra medans ja hare bääst . Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0