Tja!

Gomorron. Igår somnade jag vid tolv. Juste, Igår ställde jag alarm på klockan kvart i nio som jag sa att jag skulle göra, och jag vakna fan! Najsbajs jagvet.. Kollade på greveholm i morse da :) De va vell kul. Väntar på att Elin & Klara ska ringa. Vi ska ha så jävla kul! Jag vill inte åka imorn! Seriöst, Så tråkigt jag kommer ha.. En månad, Puh .. Måste.. Nu sitter jag ensam hemma för Jörgen åker motorcykel med sina kompisar. Och mamma va tvungen att åka till jobbet ett tag för att de hade hänt nånting, Får inte berätta varför. Men hemskt :) Aja nu ska jag dansa lite har jag bestämt, Haha!
Ingen kille är värd att gråta för.
För den kille som är värd dina tårar,
Skulle aldrig fått dig att gråta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0