Tjo

Hej det är jenny igen & ja jagvet att maria redan bloggar menvafan jag har inget att göra så skriver ett inlägg i marias blogg och maria jag saknar fan dig min lilla solstråle du betyder. Men ni måste hålla med om att det är sjukt varmt ute och man vill ju bara kasta sig i vattnet och bara ligga där hela dagen, Eller är det bara jag som känner så? Aja här i sverige är det superduper varmt man undrar hur varmt / kallt det är i polen ja maria vad säger du är det varmt som det borde vara eller är det ovanligt kallt nu har du nått att svara på. sitter och kollar på tv the bachelorette intressant visst tycker ni nej men jag har tråkigt men orkar inte heller gå ut eller träffa nån kompis klockan är ju endå kvart i nio och jag har faktiskt inte ätit middag ännu har ingen ide varför dte finns ju liksom mat men nej inge hungrig kanske inte är som folk säger av värme blir man hungrig men fan heller inte jag. Skit roligt inlägg jag har skrivit inte sant? Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0