Alexandra Almqvist Borenstam

Fan vad jag älskar dig gumman! Du är så jävla äkta, Jag hatar att se dig ledsen. Idag var fan den hemskaste dagen.. Att se dig gråta fick mig att må piss, Jag går bara & tänker på dig. Jag svär jag tänker göra allt nu för att allt ska bli bra mellan oss, vi ska träffas i veckan och jag ska bara sitta och prata ut med dig. Du lyssnar alltid, Du vet att jag alltid lyssnar och stöttar dig. När du grät kramade jag dig och viskade i ditt öra ' Jag finns för dig ' Asså gumman jag har insett nu att jag är sjuk i huvudet och inte har hållit kontaken med dig, Bara hälsat i skolan? De är liksom dig jag litar på mest? Jag blir alltid så glad när jag ser dig. Vi var skittajta förut, Vi sa att vi älskade varandra mest. Asså Alexandra Almqvist Borenstam kallas ren lycka! Jag kommer alltid finnas vid din sida älskling, Seriöst du vet att jag alltid finns här. Du kan ringa mig vilken tid som helst på dagen , Jag kommer sitta vid sidan om och gråta med dig. Jag är skiiiiiiiitkänslig när de gäller att gråta, Jag gråter om nån skriver Jag älskar dig till mig. Jag ville fan gråta idag. När jag kom hem la jag mig i sängen och ville sova men jag kunde inte för ja tänkte bara på dig o hur du mådde? Aja gumman du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket du lyser upp min dag beboah! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0