Bio idag!! :D

Hejsan hoppsan alla söta stumperumpisar, Igår var jag med Linnea Madde & Johanna. Hos Linnea, Skitkul vi hade!:D Vi slappade framför tven o kollade på twilight, så jävla fantastisk film! Älskar, Sen jag ba : KAN INTE VI GÅ PÅ BIO IMORN? Madde o Johanna ba jaa!! Sen Linnea kunde inte för hon ska till sin pappa :( Men sen kommer ja hem o ba MAMMA MAMMA VET ATT DU KOMMER SÄGA NEJ MEN FÅR JAA GÅ PÅ BIO IMORN ? :( SNÄLLA! Svar: Ja visst, jag lägger fram tvåhundra på bordet :)
URSÄKTA VA SA BRUDEN? WOHO! :D Så jag skulle äta sen, Vid halv nio. Så jag åt sen ringer förbaskade Angelica o säger att jag ska komma t henne, Sen går jag till Agge sen får ja sms från Johanna , * Ja får inte gå på bion * tyvärr, Fuck! Så jag frågar Agge om hon vill följa me för liksom tråkigt me två pers? :) Så Agge ba aa jag frågar ikväll så ringer ja dej sen, Sen gick ja hem, Duscha & Pluggade. Skitkul, Not. Sen somnade jag och ja vaknade imorse kvart i åtta. Sen klockan åtta kom Agge, Vi satt o larva oss som vanligt me Ida & vårt jävla fucking cp prat grej haha vi satt o skrek, hon ba ; DU HAR TAPPAT DIN HUMOR MARIA :( ja ba NEEEEJ LÄGG AV!!! :( Men aah skitsamma ni får bilder nu sen hörs vi. Det blir jag Madde & Agge på Sergel idag 17.00 vi ska se PARANOMAL ACTIVITY eftersom en viss Elin & Jennie inte ville se den förra gången -.- Men ja börjar kvart i tio idag, najs :D
JOHANNA SKA MED :D:D FICK REDA PÅ DE NUUU :D:D:D:D:D fan va kul vi ska ha de. Sen blire slagg ikväll, Wihooe !

Jag Michelle Agge o Frida en kväll på eken.

Jag & Linnea för skitlänge sen :o!

Fråga inte vad jag gör? Skitlänge sen :S

Sötnos Linnea!<3

Moa Moa Moa ... Haha älskar dig!

Upps Moa

Jag kommer ihåg, Skitkul de va ;D

Skitlänge sen! På ridskolan, Jag Moa Madde & Lilli. <3
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: elin,

MARIA VAD ÄR DET SOM ÄR FEL PÅ DIG!? UPPDATERA!!! <33333

2009-11-28 @ 20:17:03
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0