för eran skull

hej bloggen mår piss, idag skippa ja sista lektionen mådde verkligen så hemskt. gick hem till elin vi åt lite sen låg vi i soffan ja frös som fan medans elin satt i linne ja ba aha... sen blev ja fett snurrig i huvet o så men ja ville ut få lite frisk luft för allt va upp o ner!.. så när vi kom ut va allt värre, ja frös till is kändes som att ja skulle svimma. så vi rusha till centrum sen eken, på eken kände typ elin o dom på eken ( som jobbar) på min panna o den va kockhet, dom ba äsh gå hem .. sen ringer jävla fittmamma och ba ; vi har utvecklingsamtal halv sex ja ba nej ja mår piss, hon ba synd? ASSÅ VADÅ SYND FUCK U ! satt på jävla utvecklingsamtal en timme och 10min? allt gick åt bajshållet :( ! sen pratade vi om att i åttan ska ja inte gå i söderbymalm längre för ja ska få fkng fosterfamilj.. ja gråter hela tiden asså aa.. ja kommer fan rymma och bo hos kompisar asså skiter i vem som letar efter mig! kommer rymma seriöst?! fuck henne jävla fittkärring ( mamma ) ja va skitdeppig i skolan idag, har inte garvat ett piss känns som en helt annan värld, men vi hörs ni får typ tre bilder. asså ja bråkar me skitmånga allt e hemskt asså tack elin för att du verkligen stöttar mig, och angelica. asså tack!!!! :(

sötaste elin gjorde den o skicka till mig, så jävla underbar!!!! älskar dej grymt

elin idag

ja lissi michelle o elin gjorde nån grej igår



Kommentarer
Postat av: elin,

du skulle ha gjort samma sak för mig,tror jag ;) «333

2009-11-04 @ 20:58:25
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0