gamla bilder


fråga inte när det var jag vet inte, men det är klara och elin på bilden :)

inte gammal bild, det var i somras. men älskar bilden för maja är me på den,
älskar dig maja baby det ska du veta!:(

förra vintern, fan vad kul jag & elin hade.

shit jättelänge sen ju ..

jag kommer ihåg att jag älskade bilden, andra dagen jag hade fått min mobil..
typ i mars? exakt när ja började blogga typ ;)

elin & klara när dom var små, så söta!

jag & madeleine förra vintern typ innan min träning ;)

jag i kolartorp, hos johannas mormor & morfar. så kul jag johanna o meyu hade..
de va askallt o ja hoppade me linne, galning!

NAEJ MIN ÄLSKADE LILLEBROR! SAKNAR SÅ OTROLIGT MYCKET :'(
typ två år sen?

majbrasan 2006 typ, fyfan vad kul vi hade

asså fan vad gammal bild, typ två år sen på eko..

klara elin & dom hade fixar moas hår,

WAA! mardröm, ett år sen typ?

vet inte när det var.

haha jag och felicia i somras :)

så jävla längesen, sara nilsson fotade ;)

jag & sevgi hundra år sen :o miss you :(

jag & sandra typ hundra år sen..

aja de va lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0