hiss/diss


vänskap: stor hiss till det. liksom vad gör man utan sina vänner? så underbart. utan mina vänner skulle jag inte klara av nånting, tack!
playahead: haha de är jättemånga som ba: amen palla playahead så jävla töntigt, visst säg de . jag har andra tankar eller vare heter, haha jag kommer aldrig tröttna på det. tre år med det nu? vafan mer blir det, så mycket musik, pressar, gb & så! :)
turkisk musik: självklart hiss, så roligt att dansa till. haha !

falska vänner: som säger ' jag älskar dig gumman ' sen går dom och snackar en MASSA jävla bullshit om mig till alla, asså fuck dom. hatar dom så mkt!
matte: asså iuwsh, så tråkigt jag fattar nada har underkänt i det och svenska? tror min fkng lärare att jag inte kan snacka svenska eller? pft..
min mattelärare christel: hon har skiiiiiiiitmkt lökringar under armarna, shit de är äckligt att stå breve henne, jag dör de luktar bajs!

nu fick ni lite hiss o diss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0