så..

Postat av: tove
gillaru mat? älskar dej

svar:
jag älskar mat när jag är hungrig.. och jag är hungrig,hela tiden.

Postat av: :)
Saknar du linnea wahlstedt? :)
svar: ja självklart

Postat av: elin
hur mår du :)
puss gumman <3
svar: jo just nu är allt finfint, har ju så underbara vänner som stöttar mig! mår dåligt ofta men visar inte de.. puss

Postat av: sandra
vilka bloggar läser du?
svar: lisapremberg, eemsn, din, loveshiine & min egna haha! massa andra också

Postat av: I'm the best
Hello, i know that you love my ''sittin on tha toilet''-video. And I need to know where did u find it?
HUGS!

svar: HEJ ELIN! JA HITTA DEN PÅ POTATISMOS BLOGG :D  * HUGHUG *

Postat av:
Vad tycker du om Tove
Vilka bråkar du med just nu
Vem är din bästis
Vem är det du menar på dina pressar
Älskar du Tove?

svar: 1. vad jag tycker om tove? hon är min vän va mer begär du.
2. alltså jag bråkar inte med nån, men jag är inte vän med sandra sanna och hanna smedberg
3. har ingen bästis men ja är riktigt tajt med elin just nu
4. haha fråga inte mej för jag vet inte?
5. VILKEN JÄVLA DUM FRÅGA, IDIOT

Postat av: ?
beretta lite om dina vänner . elin klara johanna melissa michelle 'agge' tove sandra sanna och madde linnia

svar: vad ska jag säga? elin klara johanna lissi michelle angelica tove madde linnea är mina vänner, underbara. men sanna och sandra är jag inte vän med men dom är också helt fantasktiska!

Postat av: felicia
saknar du mig? :)<33
saknar du molly:s
svar: jag saknar både dig & molly!

Postat av: sara
vilken person saknar du mest tiderna med? :) <3
svar: hanna smedberg!

Postat av: elin, igen..
har du ljugit om din unika statistik nån gång? :D <3 love u honey

svar: haha har jag säkert, älskar dej me elin !

Postat av: sandra
1. favoritfärg?
2. favoritmat?
3. bästa artist?
4. bästavän?
5. vilka bråkar du med just nu?
svar: rosa vit svart , haidas ris , döda mikael jacksson , ingen & ingen.

sabina

GILLARU MIG ? :$
HAHAH
svar: självklart :D

DE VA ETT JÄVLA TJAT OM TOVE PÅ FRÅGESTUNDEN:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0