Ska till Jennielottah nu

Ser du på kärleken som ett misstag:
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4
Bio eller promenad: Bio?
Är du kittlig: HAHA JA
Snarkar du: Bror på (a)
Stjärntecken: Lejon
Rädd för insekter: NEJ NEJ NEJ
Äckligaste insekten: I don't know
Största svaghet: Va?
Det här är jag bra på: Att va mig själv
Bästa bok: Såld
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Vet inte?
Chips, morötter eller godis: Chips
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Ibland
Har du nån flickvän/pojkvän: Nope :)
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Gungar du på stolen: Hah nja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: ALDRIG
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger, använder inte kniv
Hur är din drömtjej/kille: Hehe vill du inte veta
Vad är du mest rädd för: Att förlora alla mina vänner!
Saltar du på maten: Nej
Gillar du att sjunga: Man måste sjunga bra först...
Anser du att du är stark: Som fan
Brukar du sola: Ibland
Vad gör du när du får hicka: Låter de va
Röker du: Nej.
Snusar du: Nej ush nej
Använder du knark: Haha mobil&data = knark
Kaffe, te eller inget: Tee
Har du en besatthet: HAHAHAHA va
Spytt ner din kompis: HA nej
Skämt ut dig för mer än 100 pers: Haha aa igår på bion, när det var astråkigt så asgarva ja som en gris
Gått på bio senaste månaden: Igår
Blivit tagen av polisen: Haha nej
Blivit rånad: Neh
Köpt en macka istället för godis: MEN JA
Åkt tunnelbana: NEJ VA E DE
Rökt: Jaa?
Knarkat: Nejsh
Rymt hemmifrån: Jaa.
Skolkat: Yes
Velat begå självmord: Har sagt att ja velat dö, men inte direkt stått vid ett fönster och velat hoppa. ALDRIG
Ljugit: Ja självklart
Är du lycklig: Ah
Hur mår du idag: Sjuper
Någon som svikit dig totalt någon gång: Japp
Bästa kompis som brytit ett löfte: Ja
Vem av dina vänner får dig att skratta mest: Tove Elin Lissi Angelica
Värsta känslan: Hungrig
Bästa känslan: När jag är glad :)
Vem har du känt längst av dina vänner: Haida?
Har du kvar dem än idag: Japp :D
Har du många vänner: Dom ja behöver
När grät du som mest: När nästan alla mina vänner var emot mig ..
Hur länge vill du leva: Länge , 2012? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0