slagg

hejhej ska berätta lite om igår o idag, sket på mig på bion säger vi. men endå den va läskig nu sitter jag hos frida, ja o johanna lohman ska sova hära. vi har bakat kladdmuffins skitgott okej har inte smakat än men skitsamma, ja frida agge o johanna gick på tjejmässan idag skittråkigt men en sak va roligt, ja träffa min älskade elin som ja inte har sett på tre dagar? hemskt, asså ja älskar verkligen dej elin du är fan den bästa o viktigaste. de ska alltid vara du o jag, skrattar så himla mkt me dej älskling, men ja frida o johanna ska ut nu . kommer inte kunna blogga ikväll. ska vakna tio imrn ska t västerhaninge frida har match. men aah vi hörs. pusspuss loveu

haha flummunge loveu

Kommentarer
Postat av: elin,

dsm gumman <3

2009-11-29 @ 12:31:05
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0